Nekad kfcbarbie | Ansökan till Servervakt (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bosanac_111

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad heter du på discord? kfcbarbie#6169 (💎El sheraan💎)

Ange ditt födelsedatum 21 November 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. 3-4 timmar om dan

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem en månad sen tappade jag den. nu är jag medlem igen och har varit det ca 1 vecka.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) inga gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska ha koll på servern så att lallare inte håller på och förstöra serverns rp. Det kan också vara att någon säger något rassistiskt eller nazistigt vilket absolut inte är ok och förtjänar en ban. En servervakt ska vara aktiv och göra sitt jobb bra. Servervakter kan inte gå in i noclip vilket gör att jobbet är inom rp och gör sitt jobb när man rpar.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag tycker att det är kul att va en minior staff och är bra inom "jobbet" då jag har tidigare erfarenheter av att vara servervakt och staff. Jag vill bli servervakt för att få denna serverns rp att växa och att vi ska visa att vi gör ett bra jobb som servervakt på unive rp!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan va om man tillexempel ressar någon eller sig själv i scenario eller om man kickar/bannar bara för att man har tillgång till att göra det. Man kan dva bilar under ett scenario vilket gör att det inte blir någon bra rp. Att använda commands som /revive eller /kick på ett olämpligt sätt kan leda till en snabb fördel för vissa spelare, men det kan också underminera integriteten och rättvisan på servern.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top