Nekad Kezi.1 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kezi.1

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad heter du på discord? Kezi.1

Ange ditt födelsedatum 14 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. på skoldagar så¨vaknar jag kl 08 och går till skolan 08:30, är där 09;00 skolan slutar kl 14:00 eller 15:30 beroende på dagar sedan efter det går jag hem till min mormor och morfar för att gå ut med deras hund som heter Arri, efter det så går jag antingen ut med polare eller hem vilket oftast blir att gå hem, men ibland typ 1-2 dagar i veckan va med vänner efter skolan. så när jag kommer hem om skolan slutar kl 14:00 så ksk ja börjar spela kl 15:30 då jag ksk tar en fralla och är med familjen ett tag sedan sätter jag mig vid datorn och spelar resten av kvällen där jag som servervakt kommer ha ordning och reda på servern.

Hur länge har du varit medlem på Unive? idag har jag vart medlem i exakt 1 månad och det är därför jag gör denna ansökan idag. men innan det så har jag spelar på servern i 2 år typ ba att jag tagit pauser pga bans och indragna roller.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) n jag har 70 bans men jag har även kört i 2 år som sagt och mina bans har omplacerats flertals gånger. t.ex när staffen "Guden" bannad mig så behövde den omplaceras flertals gånger då ni precis ändrat ban system. jag kan ej ta en bild för tillfellet då fivem ligger nere men om ni så känner att jag är kompetent nog för sv rollen visar jag mer en gärna mina bans i intervju rummet. dessutom skulle jag ej ljuga om 70 bans, är faktiskt ej så absurt då 51 av mina bans är från 2021-10-14 till 2022-06-13. och har ändrat min rp en hel den på ett helt år. så skulle egentligen haft 29 bans nu detta år varav 9 omplacerade.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att hålla reda på servern genom att om man t.ex står på piren och försöker byta till sig en bil och så ser man någon som t.ex vdmar alla o gör ett terrordåd så gör man /toggleid och sedan /svban (id) terrordåd, vdmar alla på piren.
en servervakt ska göra sådant inte staffs har tid för på servern

Varför vill du bli servervakt på servern? jag älskar denna server och har spelat här genom alla mina rp år och har många irl vänner samt dc vänner som spelar på denna server. jag vill ta steget framåt och bli en servervakt jag vill hjälpa servern och göra någon slags nytta utan att behöva bära staff rollen då jag känner att det hade vart lite för mycket för mig. som servervakt kommer jag att gör saker som staffs ej har tid för t.ex att banna lallare samt dva bilar osv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är något jag vet är nolltolerans på denna server och det är därför jag aldrig ska abusea då det leder till en direkt p ban. ett par exempel på abuse kan vara att man revivear under ett scenario eller att man bannar någon för att den står framför en i en kö på marja lisas eller ba helt enkelt använda sina perms i sin egna fördel
 
Nekad.
Anledning:
Har ej haft Medlemskap i 30 dagar.

Du får ansöka igen 22 Augusti. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top