Accepterad kewanoski | Chef-jobb ansökan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kewanoski

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Användarnamn: kewanoski

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Kevin

Hur gammal är du? 17 år är jag

Hur många timmar har du på Fivem? 945 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag har varit chef innan och jag gjorde det bra enligt mig men sedan va jag tvungen att flytta där ifrån tyvärr

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag kan ta hela min story då

Berskiv din karaktär? tja, min karaktär heter tomy palm och han är 57 år gammal och har jobbat inom fordonsyrket i drygt 20 år snart jag har meckat med motorer i barnaåldern när man var barn och var me pappa och morfar när dom var ute och skruvade sedan efter mina 9 år i skolan så valde jag inriktningen fordon i gymnasiet efter mina hårda 3 år i gymnasiet så fick jag jobb på merkonomen i min stad där jag kommer i från jag jobbade där i drygt 10-11 år sedan gick jag min egen väg och startade mitt egna meck och slit det gick väldigt bra jag började anställa folk på mitt ock och jag hade liksom han om allt där eftersom jag var chef men efter de så träffade jag kvinnan i mitt liv och det ändrade min planer helt hon ville bo runt 20 mil i från mitt gamla hem och då flyttade jag och nu är jag här (:

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne kanske 2-3 timmar per dag kanske så ja jag kommer vara inne en hel del men ja haha

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jag kommer bara söka som anställd om inte jag kommer bli chef för jag tror att det finns fler där ute som mins lika bra som mig

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nope jag har dock ty splat på runt 15 serverar och jag har varit chef på merkonomen och Autoexperten på alla mina servrar som jag har spelat på

Har du läst våra Regler? ajamen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka