Nekad kevvin | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevvin

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? edwin

Vad är ditt discord namn? kh163

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 1911

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter charlie andersson, han hade en väldigt stabil uppväxt där han växte upp med bara sin mamma och sina 2 systrar. Hans pappa dog efter 1 år när han föddes. så han har inte så många minnen utav honom. Charlie hade det väldigt bra i skolan och lyckades gå ut med bra betyg i både 6an, 9an och 3an. Hans intressen är väldigt viktiga för honom för han vill bli sjukvårdare för att hans pappa dog pga att sjukvårdaren inte var tillräckligt bra. Så hans känslor kring att lyckas bli sjukvårdare betyder väldigt mycket för honom. Han har även andra känslor som att han kan bli väldigt osäker på sig själv när det gäller prov då han känner mycket press för han vill inte komma hem och berätta att han inte klara provet. Hans framtids planer är att ansöka till att bli sjukvårdare när han får chansen så han kan rädda dom som behöver det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med roliga och välplanerade scenarion som båda parter kommer tycka om. Jag kommer även vara en trogen medlem som inte kommer förstöra scenarion för min egen vinst. Jag ser väldigt mycket fram emot att kunna skapa roliga scenarion inom yrkes delen samt allt annat.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario är t.ex när polisen drar på sirener då ska man köra in till sidan och stanna och veva ner rutan och göra som dom säger. Alltså att man ska utföra scenariot fast man inte vinner på det själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst reglerna. Exempelvis, RDM= random death match är när man dödar någon utan någon andledning. VDM= när man använder sitt fordon som vapen. NLR= när man dött ska man inte minnas något utav det scenariot. Powergaming= när man använder omänskliga krafter samt att man spelar bara för makt och pengar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har en del har spelat fivem i nått år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Nekad.
Anledning:
Vänta 1 vecka efter unban från en permanent avstängning.

Du får ansöka igen om 2024-08-18. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka