- Meddelanden
- 54
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? edwin
Vad heter du på discord? Haddad#3155
Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2023
Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 14:00-00:00
tisdag 14:00-00:00
onsdag14:00-00:00
torsdag 14:00-00:00
fredag 14:00-04:00
lördag 14:00-04:00
söndag 14:00-00:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har varit bannad 6 gånger vet ej hur man lägger in bilen
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. ens uppgift som servervakt är att underlätta staffsen arbete genom att dva bilar som stör trafiken. se till att folk som är i din närvaro sköter sig. ifall dom inte gör de kan du hjälpa dom genom att ge dom en /kick sen skriva vad dom gjorde fel. lär dom sig inte av kicken kan man göra en svban sedan sicka in det till högre uppsatta som sedan får kolla på regelbrottet. men ska inte direkt gör allt köra runt överallt för att se regel brott men ser man saker som inte stämmer så kan man kicka eller banna samt ifall man kör på vägen så kan man dva bilar som står och ryker.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för att jag vill underlätta staffsen arbete och se till så mindre regelbrott och mindre söndriga bilar står vid vägarna och stör rpn. vill även vara servervakt för unive har så stor spelar bas och det blir ofta svårt för staffs att vara överralt så jag tror jag passar in att vara servervakt för där jag e kan jag underlätta för staffsen väldigt mycket. vill även bli servervakt för att ifall man är i scenario och folk andvänder sig av ooc chatten ingame så kan man skriva INGEN OOC. och det hjälper för då vet dom att man kan bli kickad eller svbannad, jag vill även bli servervakt för ifall jag ser en icke medlem göra fel kan man kicka dom och skriva vad dom gjorde fel så kan dom lära sig utav det.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att använda /toggleid är en abuse just för att ifall man är i ett scenaio och man stormar ett gäng ut kan man se deras id genom väggen och då rpar man på id vilket är abuse. Sen ifall man dör och man /revivar sig själv är det abuse just för att man ska vara död och då ska man inte andvända sig utav sina perms. sen är /svban eller /kick när man vill kanske undvika någon person som jagar en eller rpar drygt ingame mot dig. så ifall man kickar eller bannar dom är det abuse för man vill undvika dom på ett sett som är abuse.
Vad heter du på discord? Haddad#3155
Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2023
Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 14:00-00:00
tisdag 14:00-00:00
onsdag14:00-00:00
torsdag 14:00-00:00
fredag 14:00-04:00
lördag 14:00-04:00
söndag 14:00-00:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har varit bannad 6 gånger vet ej hur man lägger in bilen
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. ens uppgift som servervakt är att underlätta staffsen arbete genom att dva bilar som stör trafiken. se till att folk som är i din närvaro sköter sig. ifall dom inte gör de kan du hjälpa dom genom att ge dom en /kick sen skriva vad dom gjorde fel. lär dom sig inte av kicken kan man göra en svban sedan sicka in det till högre uppsatta som sedan får kolla på regelbrottet. men ska inte direkt gör allt köra runt överallt för att se regel brott men ser man saker som inte stämmer så kan man kicka eller banna samt ifall man kör på vägen så kan man dva bilar som står och ryker.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för att jag vill underlätta staffsen arbete och se till så mindre regelbrott och mindre söndriga bilar står vid vägarna och stör rpn. vill även vara servervakt för unive har så stor spelar bas och det blir ofta svårt för staffs att vara överralt så jag tror jag passar in att vara servervakt för där jag e kan jag underlätta för staffsen väldigt mycket. vill även bli servervakt för att ifall man är i scenario och folk andvänder sig av ooc chatten ingame så kan man skriva INGEN OOC. och det hjälper för då vet dom att man kan bli kickad eller svbannad, jag vill även bli servervakt för ifall jag ser en icke medlem göra fel kan man kicka dom och skriva vad dom gjorde fel så kan dom lära sig utav det.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att använda /toggleid är en abuse just för att ifall man är i ett scenaio och man stormar ett gäng ut kan man se deras id genom väggen och då rpar man på id vilket är abuse. Sen ifall man dör och man /revivar sig själv är det abuse just för att man ska vara död och då ska man inte andvända sig utav sina perms. sen är /svban eller /kick när man vill kanske undvika någon person som jagar en eller rpar drygt ingame mot dig. så ifall man kickar eller bannar dom är det abuse för man vill undvika dom på ett sett som är abuse.
Senast ändrad: