Nekad Kevinifegen | Ansökan till Forum Mod

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevinifegen

Medlem
Meddelanden
571
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad heter du på discord? kevinifegen

Ange ditt födelsedatum 9 Maj 2008

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Jo det som fick mig att ansöka är för att jag gillar att ta ansvar, Jag tycker väldigt mycket om att hjälpa till här på unive och jag tror att forum Mod skulle passat perfekt! Jag är en trevlig person som är väldigt aktiv och vet hur man ska hantera grejer samt jobba! Jag vill att forumet ska vara till 100% cleant. Jag kommer göra så att lallet försvinner och ta bort dem så fort som möjligt!
Alltså jag vill få allt organiserat!

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Jo men det är det, annars kommer staffs osv få ett jävla jobb att hitta grejer och det blir ingen ordning!

Får en ansökan vara kopierad? Nej det är absolut fel och Räknas som plagiat och blir Nekad automatiskt!

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Jo men jag tycker att det ska vara fler Forum mod så att det verkligen blir så organiserat som möjligt för blir det de så underlättar det för staffs!

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Jo men exakt som jag vill så ska det vara helt organiserat alltså det jag menar med det är så att det inte ligger i någon annan tråd samt att det ingen lall tråd som förnedrar någon osv!

Hur ser din aktivitetet ut? Jo jag är aktiv runt hela dagen på forumet och på dc så runt 6 timmar på vardagarna sedan helgen är typ hela tiden!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka