KevinChang | Chef-jobb ansökan [Adam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevinchang07

Aktiv Medlem
Meddelanden
859
Reaction score
103
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? @⚜️Malmkvist

Vad heter du IRL? kevin

Vad heter du på discord? KevinChang#8285

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? de står 45 men har spelat 4-6 timmar på vardagar i 7-8 mån + helger fredag-söndag 8+ timar så runt 150+ timar på servern

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att ansälla kompitenta personer + ta detta jobb på ansvar slkaffa vettiga samarbeten men även beställa in bilar så att folk inte behöver bänta jag komme även ha öppet 99,999% av tiden jag e ig och fult fokuseraa på detta arbete jag kommer även att anställa dom som e kunniga lever sig in i jobbet och vill vara där och hjälpa folk och sälja bilar jag vill även anställa dom som e trevliga och vänliga mot kunderna det jag vill utveckla med detta jobb e då öppen tiderna men även såklart annonser dessa anonsser som skall skrivas ut minst 2 gånger i timmen skall vara sllvarliga icke lalliga samt intresanta och intresse väckande jag kommer börja med att inte vara kaksig som den förra chefen vart samt vara vällkomnande + jag kommer även att göra arbetet till en roligare plats då jag kommer att låtta ut 1-2 gånger i veckan en bil till veckans anställda eller anställd jag kommer även att försöka fixa events då man kan köpaa lotter och vinna en bil antingen valfri eller utvalda bilar som e poppulära numera

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har som sagt jobbat innom polisen samt vianor,trygghansa,suzie qs och marja lisas och securitas med dessa erfarenheter kan min karaktär men även jag se personligheten samt hur deras karaktär är därmed kan jag utgå från det. Jag lyckades att få såld 15-20 bilar på en timme varje dag på ett ungäfär under suzie qs och marjas tid jag har även anställt 50+ gennom dessa yrken och alla har kommit långt vissa e chefer i detta nu detta betyder att jag kan se om dessa personer faktiskt vill jobba här både fdör att testa på nya jobb men även hjälpa servern/ staden och ha roligt. jag kommer även att göra olika sorts koller för att se om dessa personer e aktiva eller bara skiter it och jag kommer även kolla om personewrna som e högt uppsata som personal ansvarig med mera sköter sina jobb och inte men även kolla logsen för att se om dessa personer är koruppta eller inte. Eftersom att jag jobbar med dessa sociala yrken så har jag även erfarenhet att se om dess personer eller individer passar för detta yrke

Hur ofta kommer du vara inne?
Måndag: 15:50-21:30
Tisdag:14:40-21:30
Onsdag:15:30-21:30
Torsdag:14:50-21:00
Fredag:13:00-03:00
Lördag:12:00-03:00
Söndag:14:00-21:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag absolut att göra

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? ja det e klart

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka