Accepterad Kevin_blok | Ban Överklagan [Kevin Cow]

• Trådskapare Trådskapare DRACKOOO
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

DRACKOOO

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199633758747/

Ditt Hex-ID: 110000163bf7a1b

Vad är din discord tagg? kevinsthlm72171

Vem var det som bannade dig? kevin cow

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-03-23 171828.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag tror att staff valde att banna mig för att jag använde spawnmenu när jag var med polisen i spelet. Jag förstår att detta kan ha uppfattats som ett brott mot serverns regler

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde bilstöld och blev stoppad av polisen eftersom jag just stulit en bil. I panik cloggade jag för att undvika att bli arresterad, men när jag insåg att det inte hjälpte, släppte jag det. Sedan pratade jag med en staff, Kevin Cow, och ljög för honom och sa att det inte var jag som stulit bilen, även om det faktiskt var jag. Jag förstår nu att mitt beteende var olämpligt och att jag borde ha varit ärlig från början. Efter detta blev jag bannad. Jag har nu lärt mig av mitt misstag och inser att jag borde ha följt reglerna och varit ärlig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel genom att använda spawnmenyn för att undvika gripande när polisen stannade mig under bilstölden. Det var en impulsiv handling som inte borde ha hänt. Därför var det inte en felaktig ban, utan mitt eget misstag. Jag förstår nu varför jag blev bannad. men ja tycker det var rätt att banna mig men inte 22 dagar ja tycker det skulle låta mer rimligt bann mig 1-2 dagar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja tror inte att ja blev bannad innan om ja minns rätt men utav den här bannen så har jag lärt mig att inte clogga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat undvika att använda spawnmenu och istället följa spelets regler och låta polisen gripa mig. Om jag hade tagit konsekvenserna av mitt handlande istället för att försöka fuska, hade jag sluppit bannet och fortfarande kunnat spela på ett rättvist sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att det är viktigt att följa serverreglerna och spela rättvist, även om jag hamnar i en pressad situation. Om jag blir unbannad kommer jag att tänka mig för innan jag gör något impulsivt och undvika att använda spawnmenu eller andra funktioner som kan anses som fusk

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår. Jag respekterar er process och accepterar ert beslut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka