Nekad Kevin534 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin534

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Kamavinga19

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Det här är min karaktär. Han heter Alex Eriksson och är 22 år gammal, och kommer därför ha en voice changer på så det blir mer RP. Han har studerat vidare i skolan så Alex har ingen erfarenhet av jobb. Han har inte gjort några tidigare brott och vill inte bli inblandad i kriminaliteten. Han hade det bra som ung och hade bra föräldrar men han passade inte riktigt in med dem andra barnen i skolan så han har varit själv ganska länge. Hans föräldrar gjorde allt dem kunde för att försöka få vänner till han men han gillade inte en enda. Han dedikerade de mesta av sitt liv framför datorn och tränade boxning. Han har verkligen förändrats sen han var liten och har nu bra självförtroende. Han har bra kontakt med sina föräldrar och brukar hälsa på dem. Han är glad och är rädd när brott händer för han har trauma ifrån en gång när han var 10 år då han och hans mamma blev rånad och båda fick vapen siktat mot sig rakt i ögonen. Han minns bara den där läskiga bilden i huvudet på skottet i pistolen laddad och färdig för döden. Alex tror på sig själv om livet och vill bli chef, eller högre roll över ett jobb. Min karaktär kommer också att vara social och få vänner och kompisar på gatorna. Min karaktär har väldigt intresse av bilar och pengar, olika investeringar. Min karaktär hoppas på att komma så långt som möjligt och få så många vänner som möjligt i Unive RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till ett bra RP med gott uppförande och följa alla regler. Om jag hade brutit mot en regel ska jag tänka på det och absolut inte göra det igen. Jag kommer vara ganska social och kommer därför tänka på det jag säger och RPa till reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla ska bidra i scenariot och ha en skans t.ex. om man slåss mot en ny person och man har en pistol i fickan och den pistolen kan döda den andre på 1 sekund kan man inte göra det man måste ge den andra en skans att slå tillbaks eller komma ut ur situationen. Exempel nr 2, om man rånar någon och man har en bil som går mycket snabbare än polisen och kan komma iväg på 3 sek kan man inte göra det, man måste också ge polisen en skans att fånga dig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått serverns regler. Jag vill inte bli kriminell eller inblandad i ett gäng men jag läste dem. Om jag kommer in på denna servern kommer jag läsa om reglerna igen. I communityt får man inte använda någon sorts mobbning eller nertrycknings ord som ¨ bög¨ eller ¨din mamma är fet¨. Man får inte använda någon typ av sexuell eller rasistisk/nazistisk trakasering t.ex. ¨Heil hitler¨ eller kalla någon mörk hyad ord eller kalla någon för ¨hora¨ eller ¨slyna¨. Man ska bara använda RP in game och vara sin karaktär, om man vill ha en ¨irl¨ konversation får man gå in i en annan discord kanal som är gjord till den konversationen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har ingen direkt erfarenhet inom rollspel men jag vet precis hur jag ska bete mig och hur jag ska roleplaya inom olika händelser t.ex. om det kommer ett gäng av 4 personer och riktar vapen mot mig kan jag inte springa därifrån då gör jag som de säger och trycker på x för att hålla upp händerna.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har vänner som spelar unive RP och det är en anledning till varför jag vill joina just denna servern. Mina vänner har också tänkt och hjälpa till mig lite om jag har problem med jobb, kidnappning, döden m.m.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka