Nekad Kevin1x | Chef-jobb ansökan (Meko) [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kevin1x

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
1,029
Reaction score
28
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen Chef

Vad heter du IRL? Kevin

Vad heter du på discord? kevin1xx

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Snart 3 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet?
För att utveckla företaget kommer jag att fokusera på att rekrytera kompetenta medarbetare med hög kompetens inom bilreparation. Genom att hålla aktiviteten kommer jag att se till att vårt team håller en hög kvalitetsnivå i sitt arbete. Samtidigt kommer jag att vara noggrann med att avsätta de som inte har en tillräckligt hög nivå av aktivitet.
Mitt mål som chef på mekonomen är att se till att det finns en bra aktivitet och att det finns tillgängliga arbetare dygnet runt. Som chef är det viktigt att vara aktiv och engagerad för chefspositionen vilket jag anser att jag har och kommer utveckla företaget på flera olika sätt.
Som chef kommer jag att tilldela mina anställda bonusar varje vecka för att de ska fortsätta att visa framfötterna och behålla aktiviteten.
För att välkomna nya medarbetare till Mekonomen planerar jag att hålla möten varje helg och funderar även på att skapa information och introduktions video, som en guide på F6-menyn och tips om hur man skapar realistisk rp genom att använda sig av olika emotes som /e kneel och hur man använder /me på rätt sätt samt hur man skickar faktura till personer.
Sammanfattningsvis kommer jag att göra mitt bästa med att utveckla företaget genom att hålla en bra aktivitet med kompetenta medarbetare samtidigt som de håller en bra rp-nivå. Jag tycker att jag är lämplig för chefspositionen eftersom att jag är aktiv och har kompetensen för jobbet samt att jag kommer utveckla på flera olika sätt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet?
Jag har mycket erfarenhet inom bilreparation på Mekonomen. Jag vet hur man reparerar bilar och hanterar olika emotes som /kneel för att felsöka, /e box för att lyfta tunga saker som dörrar, /e fix 3 för att byta punkterade däck och /e weld för att svetsa fast saker som dörrar mm.
På Falck, Vianor och Autoexperten var jag även rekryterare och tog dagliga intervjuer. Denna erfarenhet har gett mig insikter på hur man genomför intervjuer på ett professionellt sätt. Jag vet hur man tilldelar roller i Unive dcn och Jobb dcn och har förståelse för att hålla effektiva möten.
För att välkomna nya medarbetare till Mekonomen planerar jag att hålla möten varje helg och funderar även på att skapa information och introduktions videor, som en guide på F6-menyn och tips om hur man skapar realistisk rp genom att använda sig av olika emotes som /e kneel och hur man använder /me på rätt sätt samt hur man skickar faktura till personer.
Sammanfattningsvis är jag en kunnig och erfaren person inom mekaniker branchen och är redo att dela med mig av min kunskap och göra Mekonomen till en aktivare plats.

Hur ofta kommer du vara inne?

Min dagliga aktivitet på Unive:

Skoldagar:
Måndag: 16:00 - 22:00 (med pauser)
Tisdag: 16:00 - 22:00 (med pauser)
Onsdag: 16:00 - 22:00 (med pauser)
Torsdag: 16:00 - 22:00 (med pauser)
Fredag: 16:00 - 00:00 (med pauser)
Lördag: 12:00 - 00:00 (med pauser)
Söndag: 12:00 - 23:00 (med pauser)

(På lov blir det givetvis fler timmar utav spelande.)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Självklart!

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig att ta in intervju lycka till!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka