Accepterad kevin121134 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevin121134

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Användarnamn: kevin121134

Vad är din steam profil länk? http://steamcommunity.com/id/afdjkljgfsdfg/

Vad är ditt discord namn? Kevin.#9392

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Drazed Markosha, men är oftast kallad Dennis. Han är uppväxt med en familj som bestod mesta dels av bråk och sorg. Eftersom att han är uppväxt i Ryssland så är inte hans socialskills på högsta nivå. Han har även levt sitt liv som ung med en aggressiv farfar som slog och skrek på han och hans ena bror. Men en dag så valde sig Drazeds bror att skjuta farfarn och sedan fly landet. De var unga alla 3 bröder men kom till Sverige och försökte leva ett nytt och friskt liv, men efter hur de har blivit behandlade och hur de växt upp så var detta svårt. De valde våld framför att prata och droger framför vänner och umgänge. Efter allt detta hänt så kommer Drazed att växa upp som sin äldre bror och där efter får man hoppas att det inte slutar lika illa som det gjorde för hans äldre bror..

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag kommer bidra med hög rp nivå och för att jag kan alla reglerna och kommer göra roliga senarion för alla som e inblandade

Hur många timmar har du på FiveM? 900+

Hur hittade du Multistaden? de kommer jag inte ihåg va längesen jag hitta denna fina server

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag har blivigt bannad här för duping å jag ångrar det jävligt mycket för att jag inte kan köra med dom somm jag lärt känna på servern

Godkänd, fin ansökan där man ser att du lagt ner mycket tid på den!

Du kommer att få whitelist ranken på discord, välkommen!

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka