Nekad kevin121134 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevin121134

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Användarnamn: kevin121134

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/afdjkljgfsdfg

Vad är din discord tagg? Kevin.#1212

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? sköt en på green zone för han sparka på min bil 3 gånger och höll på å lalla runt så fick damp å sköt han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för de va en som sparka på min bil 3 gånger å höll på och sa att min bil va ful och green zone campade enligt mig alla tycker ju olika

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. dupping för att jag satt å sa de i ett klipp som en spela in

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sjutit han å kontaktat staff så han hade fått en varning

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att kontakta admins ist för att ta tag i de själv och att jag inte ska sjuta på green zone

Har du läst våra regler? Ja

Du har blivit bannad här ett x antal gånger nu. Du får gärna förklara för mig hur det är felaktig ban att du blir bannad för du skjuter någon på Greenzone. Jag säger inte att du inte hade anledning till det. Men Greenzone gäller alltid och det är aldrig tillåtet. Sen vill jag också påpeka att de som sparakde på din bil bryter också mot reglerna, det är inte tillåtet att sparka på bilar i Greenzone. Förstår du detta?

tja! ja blev bannad i 24 h för att ja körde på en men ja åkte inte tillbaks för att be om ursäkt och April bannade mig och min bil hade dåliga bromsar så jag kunde inte bromsa, jag erkänner att jag gjorde fel när ja körde fort men ja vill tillbaka till servern för att ja älskar den här servern och vill inte sitta o kolla youtube elle nåt ja vill spela i den här server kan ni snälla ta bort bannen

tja! ja blev bannad i 24 h för att ja körde på en men ja åkte inte tillbaks för att be om ursäkt och April bannade mig och min bil hade dåliga bromsar så jag kunde inte bromsa, jag erkänner att jag gjorde fel när ja körde fort men ja vill tillbaka till servern för att ja älskar den här servern och vill inte sitta o kolla youtube elle nåt ja vill spela i den här server kan ni snälla ta bort bannen
Du har postat på någon annans överklagande. Posta överklagande här https://www.multipvp.se/form/2/select

Nekad. Du har inte förstått ditt fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka