Nekad Kevin Hallgren | Ban överklagan [Dat0skillz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RealCatenTom

Icke Medlem
Meddelanden
219
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199001808467/

Ditt Hex-ID: 11000013e14ae53

Vad är din discord tagg? Diamondmodz33#5740

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? Permaban

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Disrespeckt mot staff

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Så här var det att jag skulle ta medlem intervju och så gjorde jag med flame när vi väl gjorde det så tyckte jag att han sluddra lite och prata som att han var trött tyckte också att han formullera frågan sskit konstigt jag fatta inte riktigt vad han menade så att sa att jag blev nekad och då gjorde jag något skit onödigt jag blev sur i stället för att acceptera att jag hade blivit nekad så jag skrev argt till honom att han kanske inte ska ta intervjuer när han typ pratar som att han inte har sovit på 30 dar men mena inte det som en kränkning utan som att jag tyckte att han lät sluddrigt och att jag inte förstod vad han mena men frågorna för att han formulera dom konstigt men var jätte onödigt av mig att brusa upp så där borde bara låtit det vart i stället för att säga en sån där dålig kommentar som kan tas som en kränkning vilket det inte var utan bara ett dumt sätt för mig att säga att han lät trött när han prata

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi tog medlemskaps intervju jag blev nekad jag gjorde det mest onödiga man kan göra i en sån här situation att bli arg jag sa en dålig kommentar som kan låta som en kränkning men bara ett dåligt sätt av mig att säga min åsikt att han inte vara bra på att ta intervju efter som att han lät trött när han prata och jag tyckte inte han formulerat frågan bra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. (Rätt och fel tycker han var lite lätt kränkt) eftersom jag blev arg och sa min åsikt på ett dåligt sätt jag kunde sagt vad jag tycker lugnar och sagt i stället för att säga du pratar som att du inte sovit på 30 dar så kunde jag sagt jag tycker du inte formulerar dig bra och att du pratar som att du är trött kanske inte du ska ta intervjuer om du är trött=D

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Men alltid lärt mig av Minna bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte uttryckt mig så där utan sagt min åsikt bättre och lugnare och inte blivit arg bara för att jag blev nekad men jag tyckte han prata som att han var trött och att han inte formulera frågorna bra min menade inget illa när jag sa att han prat som att han inte sovit på 30 dar mena bara att han prata som att han var trött men det är väl ingen kränkning har vart bannad nu i 2 veckor tycker inte jag ska bli bannad perma bara för att jag råka uttrycka mig dålig om jag blir unban ska jag tänka på att inte uttrycka mig så om det kan uppfattas som kränkande

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte brusa upp för en sån grej och att inte uttrycka mig så där

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka