Accepterad kevin björnerhag | Whitelist ansökning [niklasson_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kevin björnerhag

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: kevin björnerhag

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Jellecaptain/

Vad är ditt namn i verkligheten? kevin björnerhag

Vad är ditt discord namn? mr.krabs#7918

Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2020

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Kevin Björnerhag och är 18 år gammal jag är född i Sverige, min karaktär är rolig men seriös och jag kommer hänga mest med mina kompisar och bara följa med strömmen, jag kommer ta dagen som den kommer och mina intressen är att hänga med kompisar och hitta på nya intressanta grejer att tjäna pengar på, jag kommer jobba hårt för att tjäna pengar och jag kommer försöka hitta på dem enklaste sätten att nå mina mål. om jag ska berätta om min personlighet mer specifikt så går jag mest på mina känslor jag skulle säga att jag oftast är nöjd och glad men jag kan bli arg om nån inte har respekt förr mig om nån skulle kalla mig nåt fult så tolorerar jag inte det dock kommer jag försöka hålla mig ur trubbel så mycket som möjligt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde bli whitelistad för att på dem 165 timmarna jag har hittils så är jag väldigt skicklig av mig vilket jag själv tycker och dessutom hört av andra och jag har lätt för att gå in i roller och jag är säker på att jag kommer ge multistaden en bra rp med skratt och förstås en seriös rp. jag kommer vara en seriös spelare som kommer ta servern på allvar och inte leka runt som vissa andra gör, jag kommer bete mig i spelet likadant som jag gör i verkligheten som kommer göra att min karaktär blir trovärdig och att jag tar scenarion till ännu större verklighet än vad det egentligen är.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för min kompis tipsade mig att den här servern är en seriös server vilket är det jag söker.

Hur många timmar har du på FiveM? 165 timmar

Hur hittade du Multistaden? En kompis till mig tipsade mig om den här servern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfället. jag lämnade den gamla servern jag spelade på för jag tyckte den blev för oseriös och är säker på att jag hittat rätt server för mig här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka