- Meddelanden
- 127
- Reaction score
- 19
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin
Vad heter du på discord? All4n#9999
Ange ditt födelsedatum 20 December 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv flera timmar om dagen men såhär kan en vanlig skolvecka se ut.
Måndag: 16:00 - 22:00
Tisdag: 16:00- 22:00
Onsdag: 16:00 - 22:00
Torsdag: 16:00 - 22:00
Fredag: 16:00 - 00:30
Lördag: 12:00/13:00 - 00:45
Söndag: 11:00/12:00 - 22:15
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart medlem på unive i nästan 1,5 år nu
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har 5 bans men några av dom 5 var felaktiga
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är t.ex. som en vakt för servern. En som ska försöka förenkla staffsens arbete genom att banna och kicka lallarna. Ex om jag är servervakt och jag ser någon som gör ett regelbrott så kommer jag inte tveka på att ta åtgärder och jag vågar ta åtgärder mot alla. Sedan efter jag har bannat någon så kommer jag skicka ut i SV - Bans kanalen och så får jag vänta tills en staff tar sitt beslut om att förlänga bannen eller låta personen vänta ut sin sv ban utan andra åtgärder. Och en servervakt ska inte abusa sina pers genom att typ revva sig själv mitt i skott scenario eller revva sina kompisar när dom vill. Man ska inte heller banna eller kicka någon om dom inte har gjort något. Man ska bara ta åtgärder om personen har gjort regelbrott och om du har klipp på det.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag ska göra staffsens jobb enklare. T.ex. om något bryter mot reglerna så kan jag banna hen i 60 minuter och sedan skicka klippet till en staff eller så kan jag också skicka klippet i SV bans kanalen och vänta till en staff ser klippet. Jag vill också få bort personer som förstör rpandet eller folk som bara visar dålig rp och förstör serverns rp. Jag kan banna vem som helst om dom bryter mot reglerna och jag är inte rädd att ta beslut. Ser jag min vän lalla så kommer jag banna eller kicka hen. Även om det är min vän eller inte så kommer jag fortfarande ta samma beslut och jag kommer inte låta någon lalla bara för jag känner hen. Jag kommer aldrig abusa mina roller heller t.ex. som att revva mig och mina kompisar i scenario.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är t.ex. när man revvar sig själv eller sina vänner mitt i ett scenario eller revvar dom bara för dom dör. Korruption och abuse kan också vara att jag bannar eller kickar någon utan att dom har gjort något. T.ex. jag och mina kompisar åker runt i min bil, vi blir skjutna av några personer och jag revvar oss och sedan börjar vi skjuta mot dom och sedan så dödar vi dom. Så kan abuse se ut och ett till exempel är om jag och mina kompisar åker runt i en bil och vi träffar några. Vi börjar hetsa och då så hetsar dom tillbaks fast dom säger inget dåligt. Jag bannar/ kickar dom och sedan så kör vi bara där ifrån. Så kan det också se ut
Vad heter du på discord? All4n#9999
Ange ditt födelsedatum 20 December 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv flera timmar om dagen men såhär kan en vanlig skolvecka se ut.
Måndag: 16:00 - 22:00
Tisdag: 16:00- 22:00
Onsdag: 16:00 - 22:00
Torsdag: 16:00 - 22:00
Fredag: 16:00 - 00:30
Lördag: 12:00/13:00 - 00:45
Söndag: 11:00/12:00 - 22:15
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart medlem på unive i nästan 1,5 år nu
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har 5 bans men några av dom 5 var felaktiga
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är t.ex. som en vakt för servern. En som ska försöka förenkla staffsens arbete genom att banna och kicka lallarna. Ex om jag är servervakt och jag ser någon som gör ett regelbrott så kommer jag inte tveka på att ta åtgärder och jag vågar ta åtgärder mot alla. Sedan efter jag har bannat någon så kommer jag skicka ut i SV - Bans kanalen och så får jag vänta tills en staff tar sitt beslut om att förlänga bannen eller låta personen vänta ut sin sv ban utan andra åtgärder. Och en servervakt ska inte abusa sina pers genom att typ revva sig själv mitt i skott scenario eller revva sina kompisar när dom vill. Man ska inte heller banna eller kicka någon om dom inte har gjort något. Man ska bara ta åtgärder om personen har gjort regelbrott och om du har klipp på det.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag ska göra staffsens jobb enklare. T.ex. om något bryter mot reglerna så kan jag banna hen i 60 minuter och sedan skicka klippet till en staff eller så kan jag också skicka klippet i SV bans kanalen och vänta till en staff ser klippet. Jag vill också få bort personer som förstör rpandet eller folk som bara visar dålig rp och förstör serverns rp. Jag kan banna vem som helst om dom bryter mot reglerna och jag är inte rädd att ta beslut. Ser jag min vän lalla så kommer jag banna eller kicka hen. Även om det är min vän eller inte så kommer jag fortfarande ta samma beslut och jag kommer inte låta någon lalla bara för jag känner hen. Jag kommer aldrig abusa mina roller heller t.ex. som att revva mig och mina kompisar i scenario.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är t.ex. när man revvar sig själv eller sina vänner mitt i ett scenario eller revvar dom bara för dom dör. Korruption och abuse kan också vara att jag bannar eller kickar någon utan att dom har gjort något. T.ex. jag och mina kompisar åker runt i min bil, vi blir skjutna av några personer och jag revvar oss och sedan börjar vi skjuta mot dom och sedan så dödar vi dom. Så kan abuse se ut och ett till exempel är om jag och mina kompisar åker runt i en bil och vi träffar några. Vi börjar hetsa och då så hetsar dom tillbaks fast dom säger inget dåligt. Jag bannar/ kickar dom och sedan så kör vi bara där ifrån. Så kan det också se ut