Nekad kerstin person | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kerstin person

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william nyman

Vad är ditt discord namn? leifohman0102

Vad är ditt födelsedatum? 3 September 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär heter lasse örtagård och har varit med om mycket i livet r.ex bil stölder, lyx rfällan och mycket fler saker men nu har lasse tänkt att skapa ett nytt liv i unive, ett bättre liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till att göra severn mycket bättre hela tiden jag kommer även vara inne på serven jätte mycket och även följa regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att båda parterna i scenariot ska ha kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag t.ex RDM det är när du dödar någon utan ett giltigt scenario bakom och även VDM som innebär att man använder sitt fordon som ett vapen och det är även strängt förbjudet. jag kan mycket mer men formuläret blir så långt om jsg skriver allt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja irl har jag haft det

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja att jag vill göra den här serven bättre och roligare och att jag har kört roleplay irl aå jag vet hur allt funkar

Nekad. Utveckla alla dina svar. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka