Nekad Kermit | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kermit

Medlem
Meddelanden
257
Reaction score
23
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Ek0rre/

Ditt Hex-ID: 1

Vad är din discord tagg? Kermit#1153

Vem var det som bannade dig? Vet ej är blacklistad

Hur lång tid var din ban? blacklistad

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag vet vad jag har gjort och det vet alla andra med men jag sålde 1 bil för irl pengar det var det som jag blev Blacklistad för

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Som jag nämnde tidigare så sålde jag en bil för IRL pengar och jag ångrar det grovt men trodde man fick göra det om man donerade för bilen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Sålde en bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle gärna vilja få komma tillbaka eller bara ett besked så jag vet. Men jag skulle aldrig göra om det igen om jag fick komma tillbaka. skulle gärna vilja komma i kontakt med Philip eller någon högt uppsatt

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bannad för en massa saker men tror det är typ 7st

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte sålt bilen och frågat en staff innan

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir unbannad så kommer jag aldrig att göra om det men det har gått typ 4 månader sen dess så jag har tänkt igenom allt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka