Nekad Kerb | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kerb

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198894661372/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zakarias

Vad är ditt discord namn? Kerb#2167

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Så jag är uppvuxen med en väldigt kriminell pappa, han dog strax efter att jag hade fyllt 13. Han var en väldigt tung gangster och var mycket efterlyst efter att ha gjort en massa bankrån. när han dog börja jag följa hans fotspår. Jag gick från att hassla folks kläder till att råna banker. Är efterlyst i många länder speciellt tunisien där jag gjorde ett stort bank rån. har sedan flytt till svergie för att börja om en ny kriminell carriär.

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom att jag kommer att bidra med mycket skoj, som t.ex att vara inblandad i mycket biljakter så att poliserna i spelet kan ha lite skoj. Men ska defenetivt försöka göra så att många kriminella får ha det skoj.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill få en krimroll så att jag kan börja göra en massa kriminella saker, som att råna banker. För det är vad jag tycker är väldigt roligt med spel, att vara kriminell. Men det kommer nog att bli riktigt roligt att göra det på unive eftersom att det är mycket roleplay och det tycker jag är extra roligt.

Hur hittade du Unive? Mina vänner bad mig att ladda ner fivem och joina multistaden vilket jag tror unive hette om jag miss rätt. men om det inte hette multistaden bad en annan vän mig att spela med honom i servern unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha så roligt det bara går, och få mer personer att få en krimroll och göra lite kriminella saker

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka