Accepterad Kerb | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kerb

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198894661372/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zakarias

Vad är ditt discord namn? Kerb#1656

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zeki Corrnor han är 31 år och är uppväxt i Vivalla. Hans uppväxt har varit ganska tufft för honom, han är uppväxt med en pappa eftersom att hans mamma lämnade honom när han var drygt 1 år eftersom att hans pappa var väldigt aggressiv och hade slagit henne flertal gånger. När han har varit själv med sin pappa hemma har han blivit misshandlad flera gånger och när han gör minsta fel bli han slagen. I skolan hade han det väldigt svårt med han hade svin dåliga betyg misshandlad då och då becknade på rasterna. Det slutade till och med att efter han hade blivit slagen av en grupp flera gånger (4) så tog han sin pappas glock och sköt ner ledaren flera gånger och då var han bara 16 år! Snutarna fick reda på det och han hamnade på 1 år i ungdomsfängelse. Där hade han det värst, det fanns ett par kompis grupper där inne som gjorde hemska saker med han. Han kom ihåg namnet på det kompis gänget. och efter ungefär 4 år när han var 20 var han med i ett gäng och kände sig tuff så han och gänget gick och klippte alla 7 som hade rört han i ungdomsfängelset. vid ungefär 22 års oldern dog hans pappa av stroke han hade fått i en bilolycka. Efter hela den här uppväxten så har han riktigt svårt att lita på folk han är blyg och använder inte några fula ord eftersom att det påminner om hans barndom där hans pappa slog han när han svor. Han har 1 dröm som han har haft länge och det är bilar, han har älskat bilar sen han var ett barn och hans favorit bil är en chevorlet corrvete v8 vilket hans dröm är att få den bilen. 1 av hans egenskaper är att han har ett bra aim alltså han är bra på hur vapen fungerar och hans skytte.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag kommer bidra med bättre och högre RP nivå, eller försöka kommer jag göra. Har därmed varit medlem på unive 2 gånger. Första gången jag blev av med den var det för jag blev bannad. Och andra var för jag var inaktiv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag vill bidra med en massa roliga och spännande scenarion. kommer även spendera mycket av min tid på unive servern, och hade kunnat gjort så mycket mer och roliga saker ifall jag blev whitelistad.

Hur hittade du Unive? Mina vänner bad mig att ladda ner fivem och joina multistaden vilket jag tror unive hette om jag miss rätt. men om det inte hette multistaden bad en annan vän mig att spela med honom i servern unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt. Mitt mål är att ha så roligt jag kan med mina vänner och vara med i så många scenarion som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är att få kriminell roll med mina vänner. Jag och mina vänner vill försöka få kriminell roll på eran server eftersom att vi tycker att det är skit kul. Som många andra är också mina mål att ha så roligt jag kan

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka