Nekad Kerb | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kerb

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198894661372/

Ditt Hex-ID: 110000137b1befc

Vad är din discord tagg? Kerb#2167

Vem var det som bannade dig? Savage

Hur lång tid var din ban? 30 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: krim utan krimroll ~Savage. Återstår: 29 dagar 23 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag råna någon utan en krimroll

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod utanför bakom maja lisa och såg en spelare, jag drog vapen och sa "swisha 100k eller så skjuter jag" han sa asså vad gör du och så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej tror nog inte att det var det eftersom att jag inte följde regler, hade ingen krimroll. har dock läst reglerna nu i efterhand.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja då var det så att jag och min vän lallade vi börja jiddra med en kille so jag tror hade mod och banna oss. blev bannad i 5 dagar och vi båda har tagit all detta mer seriöst nu. vi har inte lallat nåfgon mer gång och vi försäker vara så seriös vi bara kan nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det klart, önskade att jag hade läst reglerna och och försökt skaffat en krimroll.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes läs reglerna det första man gör. och har du inte rollen skaffa den.

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Vil att du utvecklar så är du välkommen att skriva en ny om 24h.

Tillbaka