Accepterad Kerb | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kerb

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198894661372/

Ditt Hex-ID: 110000137b1befc

Vad är din discord tagg? Kerb#1656

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: pltytw Anledning: grov pwg Går ut om: 3 dagar 20 timmar 3 minuter Placerad av: Limpis

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Limpis valde att banna mig eftersom jag powergamade vilket absolut inte är okej av mig att göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde en bil där 3 personer satt med mig. Sedan så gled min bill lite så jag krockade in i en kant. Detta var en väldigt hård smäll men istället för att Rp på mina skador så körde jag därifrån som inget hade hänt. Och då valde limpis att banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker absolut inte att detta var en felaktig ban utan jag förtjänar defenetivt den, jag gjorde till 100% fel och kommer inte göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad många gånger i unive. Men många har varit felaktiga, och det bansen som ej har varit felakgtiga var för ungefär 1 år sedan då jag var ny till RP. Jag tror inte jag har fått någon ban sen dess, kanske 1 men då minns jag inte vad det var som hände. Så detta kommer jag inte kunna svara på eftersom jag inte dirket minns hur jag blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja defenetivt. Om jag hade fått göra detta scenario hade jag kunnat RP på krocken. Efterson detta var en hård krock hade jag kunnat skrivit /sme svimmat, eller skrivit /smeblöder ifrån huvudet, snurrig spucket ögonbryn o.s.v. Och sedan gjord "ljud".

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja defenitivt. Jag har lärt mig att RP seriöst på mina skador i en krock och så mycket et behövs eftersom jag bara rp lite på dom. Alltid spela efter era regler oavsett ifall jag skulle orka eller inte.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Gör aldrig mer om detta, då blir det hårdare åtgärder

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka