Accepterad kenzo21 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kenzo21

Medlem
Meddelanden
326
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198277554219/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kendal

Vad är ditt discord namn? kénzo#2384

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kénzo King och han är 25 år gammal och kommer ifrån en lite mindre stad än Los Santos, han vill flytta till en ny stad eftersom det har hänt mycket skit i hans stad som han bor i just nu. Hans pappa är kriminell och då gick ju självklart Kénzo i sin pappas fotspår, så han började med kriminalitet tidigt i livet. Han började att röka på när han var 14 år gammal sedan vart det bara värre i hans liv, han började hänga med de äldre och började råna personer/butiker, så fortsatte det så tills han vart 16 år sedan så tog polisen honom, så fick han fängelse i 4 år. När han kom ut var han 20 år och ångrade mycket vad han gjort så han tänkte börja ett nytt liv och skaffa ett vanligt jobb men då fick han ett samtal av hans syster att hans mamma ligger på sjukhuset och att hon har blivit påkörd av en bil, han hinner inte till sjukhuset innan hans mamma tar sitt sista andetag, då kändes det som att hans liv började om, så hamnade han i det kriminella igen så nu är det som det var för 9 år sen. Kénzo vill flytta till en ny stad för han inte vill minnas nånting mer från den staden så Kénzo skulle bli skit glad om han fick komma in i eran vackra stad.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är fullt seriöst och jag ska göra kriminell rp bättre och vill även ha ett gott skratt med folk. jag kommer inte bara skjuta personer och sälja saker utan jag kommer också tänka på att kriminella också har ett liv utanför det dem gör på gatorna. Så jag kommer att vara snäll mot alla som inte gjort nåt mot mig såklart. Det är en viktig sak som kriminell att alltid vara snäll och inte tro att man bara ska vara överlägsen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat ett par dagar på Unive och Jag märker att nivån är hög här. Och vill ta det ett steg till och spela på en seriösare nivå. Jag tror jag själv kan hjälpa till att få nytt folk att känna samma, då man blir riktigt taggad av aktiviteten på servern.

Hur hittade du Unive? Jag har kompisar som spelar här och dom rekommenderade servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att höja min rp nivå och bara bli bättre på att dra ut på olika scenarion. Sedan vill jag också bygga upp en känsla som ska vara att folk är taggade på att komma in på denna server för att ha kul och skratta.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar just nu inte på någon annan server men har varit whitelistad på swedish Knight RP men jag tycker att denna servern är 100 gånger bättre än dem andra, så denna servern är den bästa jag någonsin har spelat på med seriösare staffs!! Jag har slutat spela på swedish knight där jag tyckte att de varit oseriöst och har bett dem ta bort min roll.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top