Nekad kenzo21 | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kenzo21

Medlem
Meddelanden
326
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198277554219/

Ditt Hex-ID: 110000112e9702b

Vad är din discord tagg? kénzo#2384

Vem var det som bannade dig? Morkil

Hur lång tid var din ban? 5 timmar och 8 min kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på ett berg med min sportbil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde på ett berg, för att se vart folk skulle och tydligen fick man inte köra med sin bil off road

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, men att ge 5 dagar är mycket. Men förstår att ni bannar så jag lär mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag snodde saker av någon utan kriminell rank och då var jag rätt så ny, förstår att nu att man inte ska göra det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat spelat mer realistiskt och inte kört med bilen på ett berg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, jag har spelat ett tag nu så vet vad man inte ska göra och vad man ska göra. Just nu har jag 5 h kvar på min avstängning och spelar med en polare, jag vill verkligen spela med min polare just nu så skulle ni kunna unbanna mig .D ?

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka