Ej Antagen kenzo21 | Ansökan till Servervakt [1mbcuh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kenzo21

Medlem
Meddelanden
326
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Kendal

Vad heter du på discord? kenzo21b

Vad är ditt Hex:ID steam:110000112e9702b

Ange ditt födelsedatum 21 Augusti 2002

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kör varje dag nästan. Mest kvällar och helger

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2020 eller 2021, många år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 41 gånger, majoriteten av dessa bans är felaktiga skulle nästan säga 90%. Många var också när jag va relativt ny, när man inte hade koll.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Man "håller koll" på spelarna ingame och tar åtgärder när det behövs som exempelvis ifall man har en mask i en bilaffär kan man dra en kick ifall de inte lyssnar på en ifall man säger till de en gång i OOC. Det kan vara andra saker som exempelvis när någon går fram och snor din bil direkt, kan man ge en snabb ban där man förklarar varför och sedan klippar man och lägger in det.

Varför vill du bli servervakt på servern? Med tanke på att jag lirar en del så stöter jag på rätt många lallare som förstör för servern, därav kan jag kicka de eller banna dem så de lär sig en läxa och läser regler en gång till.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Kicka dina vänner bland annat ingame för att "vinna" ett scenario för att inte förlora. Eller typ lägga en ress under skott scenarios, vilket bör vara en p-ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka