Nekad Kentaove | Whitelist ansökning [APELSINEN!!!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kentaove

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Kentaove

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198119415631/

Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt discord namn? Lisa ann

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2020

Berätta om din karaktär. Tommy är uppfödd i Göteborg med Mamma, Pappa, Syster och en bror som bor i samma stad. Han har alltid upplevts som en klantig och ohyfsad pojke och har inte haft många vänner i sin uppväxt. När han blev äldre så fick han reda på att han hade cancer och det förstörde hans mammas och pappas hjärta. Föräldrarna började bråka och var osams. Till sist så blev pappa dödad av en kökskniv mamman fått tag i. Nu blev Tommy och hans syskon skickade till barn hem. Tommy ville alltid bli en Japansk bilsäljare för att han alltid älskat bilar och allt med bilar att göra. Tommy visste alltid och det skulle gå bra med hans liv även om det har blivit nedskjutet av allt det dåliga som hade hänt i hans liv, men har fortsatt att jobba. Eftersom han inte hade några vänner så tänkte han att om han bara jobbar med skolarbete så har han större chans i livet att slå kastet långt så i 9an så fick han ett A i alla ämnen förutom musik, han fick F i musik men han tänkte att det inte skulle göra nåt efter som att han alltid velat bli affärsman. Han kom in på ett av världens bästa gymnasium i Danmark och studerade till bil Ingenjör. Han började jobba på Koenigsegg för att få upp pengar till sitt företag. När han hade nått upp till en miljon kronor så började han starta upp sitt företag hemma på blocket och andra kända bilsäljnings sidor. Han började gå runt 1 miljoner kronor plus per månad nu. Han köpte nu sin första bilfirma, anställde sina två första arbetare och började få in mer pengar och nu har han ett jättebra liv igen. Fortsättning följer

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en bra och mogen rp,are, är aktiv i både discord och på serven. söker efter ett roligt och bra rp med mycket trevliga och intressanta scenarios

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? som sagt söker jag ett bra och roligt roll spel med mycket bra scenarios

Hur många timmar har du på FiveM? har spelat på många olika konton men mellan 1000h och 1500h

Hur hittade du Multistaden? en kompis tipsade mig om att ni hade bra och rolig rp

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? har blivit bannad på swedish knight men det var ett missförstånd Annas nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? just nu spelar jag inte på någon söker efter en bra som har seriösa spelare och gillar inte och spela på flera servrar, utan jag håller mej till en och samma annars kommer man glömma bort scenarios med mera

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka