Nekad Kenny | Whitelist ansökning [Pyjamasen] [!!Yeezy!!}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kennyx

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Kenny

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/KeZY/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kenny

Vad är ditt discord namn? BiBbo#8448

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Kenny 23 år gillar att mecka väldigt mycket. Han har alltid haft ett bil intresse sen han var liten och han börja redan när han var 7 år med att göra om cyklar som han hade på gården och när han var 15 skaffa han Am-körkort och gillar att skruva med mopederna han köpte och byte när han blev 18 år så gick han med lumpen för att se han gränser och han gillade det väldigt mycket och senare i lumpen så blev han stridsfordons förare och höll på med det tills han blev 22 och nu i det civila vill han börja mecka med bilar. Kenny ställer gärna upp för hans vänner och nära och kära om dom har råkat ut för nånting tillexempel vad som helst.

Dialekten är blandad Stockholm,Uppsala,Dalarna

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag vet jag inte men jag är unik i mitt pratande jag använder inte ord som andra gör och jag tror det skulle göra rolig rollplay:)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill testa lite mer seriösa servrar där folk tar Rp lite mer seröst eller vad man ska säga:)

Hur många timmar har du på FiveM? 60 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hitta Multistaden på FiveM server list och en kompis sa att jag skulle testa denna server för den var bra enligt han

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har inte blivit bannad på denna server för jag har inte kört på den här serven förut och på andra servrar jag har kört på har jag inte blivit bannade på heller

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har kört lite på Färjestaden tidigare och så har jag kört på ike wl servrar men tyckte inte dom va så bra:/

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka