Accepterad Kennet | Whitelist ansökning [Dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kennet

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Kennet

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198117617405

Vad är ditt namn i verkligheten? Bastian

Vad är ditt discord namn? Strömberg#9780

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. (Han) är en ganska intressant kille vid 21år och 182cm och han har fordon som hobby och intresse. Han har en norrländsk ursprung och kan vara lite konstig ibland och finner sig ofta i väldigt stela konflikter och hamnar i mycket gäng relaterat jobb

Varför ska just du bli whitelistad? jag gör bra rp och roliga situationer och eventuellt kan tillföra riktigt bra rp på servern. som sagt så är min karaktär väldigt fordons intresserad så jag kanske kan försöka tillföra mycket bil/fordon's träffar på servern T.ex. något elmia liknade eller typ ba en piteå crusing på servern. Det tror jag att många hade gillat också så har jag mycket erfarenhetr som är bra. Jag är också självklart bra på att följa med i rp'n. snygg också;) //Bastian

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker det är rent-ut-sagt en riktigt fet server med mycket folk bra bilar bra i alla kategorier

Hur många timmar har du på FiveM? 630

Hur hittade du Multistaden? Jag letade bra serverar med fordon som var svenska och så hända ja på denna underbara servern:)

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte spelade dock mycket förr och då spela ja på Dojlostrp och var ems och va högre uppsatt i ett gäng

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka