- Meddelanden
- 78
- Reaction score
- 7
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper Palm
Vad heter du på discord? 𝖕𝖆𝖑𝖒𝖊𝖓#0908
Ange ditt födelsedatum 31 Augusti 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv väldigt mycket minst 3 timmar per dag. Då jag jobbar med skolan hemifrån.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Ganska länge skulle väl gissa på typ 4 månader. har även RPat på andra servrar innan.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivit bannadf typ en gång men den var felaktig.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som server vakt är din uppgift är att underlätta för Staffsen och göra jobb som att som att banna folk som inte beter sig bra eller lallar och man har även i uppgift att lösa saker som är lite mindre grovt och då kan det bli en kick t,ex om någon står afk så kan man bara ge en kick då personen inte har begått något regelbrott utan att hen kanske bara behövde bli uppmärk sammad om att hen stod AFK. En servervakt rpar som alla andra personer på serven bara de att den håller mer koll och under håller serven genom att rensa bort bland lallarna och folk som gör Reglbrott. om en person gör något fel t.ex vdmar någon då tar servervakten klipp sen om man tycker att de ska förlängas då skickar man ut de i kanalen som är till för att förlänga bans på discord. en servevakt har massa mer jobb t.ex som att DVa bilar som står övergivna eller i vägen så att serven kan fortsätta flyta på som vanligt.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag är trött på lallandet som jag varje dag ser medans jag RPar. under tiden som jag är inne på serven så ser jag så sjukt mycket saker som jag hade velat hjälpa till med men som jag inte kan. och jag vill kunna hjälpa serven själv för jag brukar göra mycket reports på saker jag ser men det tar mycket längre tid en att jag skulle lösa det själv plus att jag vill att unive ska vara en trygg server där alla ska kunna RPa på sitt sätt men även kunna RPa seriöst utan att det ska komma någon lallare och förstöra ett scenario.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption innebär att du förstör för alla inklusive serven eller företaget. Vi säger att du t.ex bannar någon för att du tycker att det är kul eller för att du bara vill förstöra så blir det korruption för då får serven Unive ett dåligt rykte om att dom har servervakter som bara bannar för att det är kul och det är ju inget roligt. abuse betyder att du bara andvender dina perms för att vinna scenarion eller för din eller dina vänner ska få fördelar
Vad heter du på discord? 𝖕𝖆𝖑𝖒𝖊𝖓#0908
Ange ditt födelsedatum 31 Augusti 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv väldigt mycket minst 3 timmar per dag. Då jag jobbar med skolan hemifrån.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Ganska länge skulle väl gissa på typ 4 månader. har även RPat på andra servrar innan.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivit bannadf typ en gång men den var felaktig.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som server vakt är din uppgift är att underlätta för Staffsen och göra jobb som att som att banna folk som inte beter sig bra eller lallar och man har även i uppgift att lösa saker som är lite mindre grovt och då kan det bli en kick t,ex om någon står afk så kan man bara ge en kick då personen inte har begått något regelbrott utan att hen kanske bara behövde bli uppmärk sammad om att hen stod AFK. En servervakt rpar som alla andra personer på serven bara de att den håller mer koll och under håller serven genom att rensa bort bland lallarna och folk som gör Reglbrott. om en person gör något fel t.ex vdmar någon då tar servervakten klipp sen om man tycker att de ska förlängas då skickar man ut de i kanalen som är till för att förlänga bans på discord. en servevakt har massa mer jobb t.ex som att DVa bilar som står övergivna eller i vägen så att serven kan fortsätta flyta på som vanligt.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag är trött på lallandet som jag varje dag ser medans jag RPar. under tiden som jag är inne på serven så ser jag så sjukt mycket saker som jag hade velat hjälpa till med men som jag inte kan. och jag vill kunna hjälpa serven själv för jag brukar göra mycket reports på saker jag ser men det tar mycket längre tid en att jag skulle lösa det själv plus att jag vill att unive ska vara en trygg server där alla ska kunna RPa på sitt sätt men även kunna RPa seriöst utan att det ska komma någon lallare och förstöra ett scenario.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption innebär att du förstör för alla inklusive serven eller företaget. Vi säger att du t.ex bannar någon för att du tycker att det är kul eller för att du bara vill förstöra så blir det korruption för då får serven Unive ett dåligt rykte om att dom har servervakter som bara bannar för att det är kul och det är ju inget roligt. abuse betyder att du bara andvender dina perms för att vinna scenarion eller för din eller dina vänner ska få fördelar