Nekad kebab tallrik | Medlem ansökning [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kebab tallrik

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? jacob

Vad är ditt discord namn? kebbbab

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kristoffer Andersson, 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Lite galen och snål

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kristoffer Andersson växte upp i en liten stad där han ofta kände sig utanför. Han har alltid haft svårt att passa in i de vanliga normerna, vilket har lett till att han utvecklat en egen, ibland udda, humor och ett sätt att se på världen. Som ung var han introvert, men med åren har han blivit mer utåtriktad, trots att han fortfarande ofta känner sig som en outsider. Kristoffer har alltid haft en passion för teknologi och drömmer om att bli en framstående utvecklare, men han har aldrig riktigt haft pengar eller resurser att följa sina drömmar. Han har däremot ett starkt intresse för att förbättra sitt liv på egen hand, även om det ibland innebär att han måste vara ekonomiskt snål och tänka kreativt för att få saker att gå ihop. Hans framtidsplaner handlar om att skapa sitt eget teknologiföretag och förhoppningsvis hitta en balans mellan sin passion för teknik och sina sociala utmaningar. Trots hans snålhet och udda sätt att vara, har han en god och omtänksam sida, även om han ofta håller den på avstånd från andra. Han hoppas att framtiden ger honom chansen att både växa som person och hitta sin plats i världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social och rolig rp. Jag kommer även försöka att bli krim i framtiden och kommer därför bidra med krim rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du prioriterar att båda spelarna får något positivt ur scenariot, inte bara att din egen karaktär vinner. Det handlar om samarbete eller att ge motspelaren en chans att utvecklas, istället för att bara fokusera på att "vinna" själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag. Har brutit mot social rp. Men har lärt mig av det och det var en tag sen jag gjorde det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja det har jag Social rp = vara social, vdm = döda någon med ett fordon , rdm = döda någon utananledning och mycket mer

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka