Nekad Kazoo | Ban Överklagan (dencoz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kazoo

Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109047014/

Ditt Hex-ID: steam:1100001447902e6

Vad är din discord tagg? Kazoo/turkn

Vem var det som bannade dig? Svantii

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-21 155943.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att jag körde runt försiktigt i en bil som hade däcken lite för långt ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis varit ner på trygg och kollat läget med våran gäng bil då då. När jag ska åka därifrån stannar jag till snabbt och därefter blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle vilja påstå att denna bann är felaktig då detta inte är något jag kan göra så mycket åt. Då vi har samma reggplåt på alla våra gäng bilar ändras cambern och däcken position på alla om man ändrar på en. Därför går det inte att få en perfekt camber på alla bilar. Jag tycker därför att denna bann är felaktig och väldigt onödig då det hade varit bättre att informera om detta så att man har en chans att byte bil precis som det varit tidigare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 2 tidigare bans och båda dessa är pwg då jag inte rpat tillräckligt på skador

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att inte köra just den bilen. Däremot trodde jag att de var lungt att jag körde den bilen då jag inte kan göra något åt det. Därför tycker jag att det hade varit bra om staffen som bannade mig t.ex hade tagit mig staff samtal eller liknande för att berätta att jag inte får använda bilen. Då hade jag direkt kunnat byta bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, jag har nu koll på att denna bil inte får köras med denna position på däcken även om det inte är något jag kan göra åt det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Tillbaka