Nekad Kawtanaa | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kawtanaa

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hussein

Vad är ditt discord namn? Hiruya

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sebastian Clemmensen och är 22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, stjärna och busig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: en grabb från biskopsgården och senare blev ett fotbollspelare för IFK och kommer försöka ta laget till champions league

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och kreativ och har många tankar runt att skapa ett företag

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I ett brädspel som Risk eller Diplomacy, om du håller på att förlora, kanske du väljer att hjälpa en viss spelare vinna genom att attackera deras konkurrent – trots att du själv inte längre har chans att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej för att jag fick spela ett test period där jag bara gick runt och försökte få pengar

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen RDM och ingen VDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan spela hela tiden men har ett jobb och har mycket pengar att spendera på spel

Nekad.
Anledning:
Din text är AI skriven.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka