Nekad Kavrestad | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kavrestad

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Kavrestad/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Kävrestad

Vad är ditt discord namn? Kavrestad#7376

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en omogen sydamerikan från Chile som heter Emmanuel Dos Santos da Silva. Emmanuel kommer från en fattig by i Chile där gängkriminalitet var en del av vardagen och oro hängde konstant i luften. Emmanuel är nu i medelåldern men han har inte vuxit ifrån sitt förflutna vilket ständigt varit en stor del av hans liv. Hans Pappa var en del av det gänget som styrde i byn och Emmanuel fick tidigt ägna sig åt "leveranser" och annat som hjälpte gänget. Efter en revolt där Emmanuels Padre gick bort så har inte Emmanuel längre någon respekt för auktoritet.

Emmanuel letar nu efter den gemenskap och adrenalinkickarna som fanns i hans tidigare liv. På grund av sin personlighet, kombinerat med en avsaknad av moral och tidigare band med den lustgalna JohnyJ som han nu räknar som familj, så finns det inga tvivel att Emmanuel kommer hamna på "fel sida av lagen".

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag gillar RP och respekterar alla regler ni har i servern. Jag känner att jag kan tillföra mycket till serven då jag är social, respekterar RP-Community:n och har som mål att varje spel session ska vara speciell.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Efter att jag testat servern och pratat med många av medlemmarna så känner jag att det här är den servern jag vill lägga ner tid på och utveckla min karaktärs berättelse.

Hur hittade du Unive? Tips från polare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skaffa nya vänner, utveckla min karaktär och ha kul i processen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en del av Community:n och hjälpa till att utveckla och förbättra både upplevelsen för samtliga i servern och servern i synnerhet.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka