Accepterad kasper.pet | Ban överklagan [Horqua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kasper

Icke Medlem
Meddelanden
1,064
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198347546519/

Ditt Hex-ID: 110000117156f97

Vad är din discord tagg? TGZ Kasper#2363

Vem var det som bannade dig? Denstora.

Hur lång tid var din ban? 4 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag råkade köra på fel sida av vägen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis va ute och bus körde lite med våra nya bilar och sen så ramlade han igenom kartan och då bromsade jag och kolade bakåt. men då kom det någon i andra filen och vi krokade du tänket jag lägga mig på gatan och ringa ambulans men min gubbe ville inte lägga sig ner och han i andra bilen hålde på att prata som om inget hade hänt och då täkte jag att jag hade ingen lust att vara realistisk och då ville jag bara därifrån. och jag är jätte ledsen över det det kommer inte hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet att det var jag som gjorde fel men jag älskar verkligen multistaden och spelar på den varje dag men jag tycker att det var lite han i andra bilens fel för att han inte var så realistisk och då var det svår att vara det själv men är verkligen superledsen

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inga tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade ex: kunnat lägga mig på backen och ringa ambulans med tanke på att efter en sån crach ska man knappt kunna prata. jag vet att jag inte var så realistisk men är jätte ledsen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja verkligen att det är jätte viktigt att man hanterar det så värkligt som man kan ska verkligen göra annorlunda om jag får en till skans

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top