Accepterad kasper.pet | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kasper

Icke Medlem
Meddelanden
1,064
Reaction score
62
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198347546519/

Ditt Hex-ID: 110000117156f97

Vad är din discord tagg? TGZ Kasper#2363

Vem var det som bannade dig? Secret_A

Hur lång tid var din ban? 10 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lalalre, powergame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag körde in i en stolpe och regerade inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis åkte runt och då kom nån av oss på den briljanta iden att vi skulle elda upp en av våra bilar. jag vet att set är dumt med tanke på att vi inte är kriminella men vi gjorde ett misstag. men för att det skulle bli lättare att elda upp bilen så skulle jag skada den lite först och då körde jag in i en stolpe 3 gånger i ca: 40 km/h och reagerade inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel jag borde inte ens tänkt tanken på att eldat upp bilen sen att jag krockade och inte reagerade är skälv klart jätte dumt och jag ångrar verkligen det och jag kommer inte göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min första ban va en ban som jag fick efter att jag hade krockat och inte reagerade realistiskt jag har tagit lärdom att jag ska vara mer realistisk i sättet jag spelar. min andra då frågade jag en polis om han vill ha skjuts tilll polis stationen och då blev jag banad för copbait det jag har lärt mig är att man inte ska fråga polisen om den behöver skjuts i fel tillfälle. min tredje ban var rdm då jag slog min polare för att han hade sönder min bil jag är jätte ledsen och ångrar alla mina tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det var dumt att jag inte reagerade när jag krockade och att jag ens fick tanken på att bränna upp en bil. jag borde bara ha gjort vanliga ike kriminella grejer men jag var trött och tänkte inte så långt jag ångrar verkligen allt och det kommer inte hända igen. Jag älskar verkligen unive och hoppas att jag får spela mer på servern spelar varje dag och älskar det det är så kul att RPa och att jobba på roliga jobb och träffa nya människor nu när man inte kan göra det i verkligheten (corona)

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig väldigt mycket efter min ban ex har lärt mig att jag inte ska göra kriminella aktiviteter och att jag ska utveckla min RP mer. jag ångrar på riktigt allt och det kommer inte hända igen jag lovar

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka