Accepterad Karpen | Whitelist ansökning [AQUEN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karpen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/karp321/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias Frykstedt

Vad är ditt discord namn? Karpen#5583

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2021

Berätta om din karaktär. Oskar Stensson en 20 åring kille som har gått racing gymnasium men efter en krock blivit rädd för höga farter. hans intresse för bilar har dock inte försvunnit och spenderar många timmar på att skruva med bilen. väldigt omtänksam men har skinn på näsan och han säger gärna vad han tycker. han är givmild och social men blyg mot kvinnor. Han är en vinnar skalle in i märgen och hatar att förlora oavsett vad det är för något.

Varför ska just du bli whitelistad? för att kunna rpa fullt ut skaffa ett jobb där man får rpa lite mer som en mekaniker på mekonomen eller bil handlare osv, bidra med mer till servern och se till att folk får mer långdragna senarion. vilket jag tycker är det roligaste med rp. åka runt och skapa bil träffar runt om i staden och skapa ett sällskap igenom det

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? många av mina vänner som spelar på servern är whitelistade och dom har tillgång till så mycket bättre rp. samt att jag inte vill vara låst med vissa saker i mitt rp-ande annars är det ju en perfekt server med mycket spelare dygnet runt och massvis och göra men tyvärr inte jätte mycket som passar min karraktär vilket är lite synd. men whitelist hade ju öppnat dom dörrar för ett full skaligt rpande.

Hur hittade du Unive? Genom IRL vänner och vänner från tidigare servrar

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul och att andra har kul rollspel går inte att vinna. vinsten är alla skratt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? svar nej inte för tillfället och kommer nog inte gör heller

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka