Accepterad Karl jansson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karl jansson

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor Johansson

Vad är ditt discord namn? theodorthejr2346

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Jansson Han är broder till Jon Jansson Som jobbar på Marja Lisas bil firma. Han är 21 år gammal Karl Jansson föddes 2003-04-14. Karl Jansson är en man och Jobbar på postnord hoppas på bättre jobb som till exempel Att jobba på Marja Lisas bilfirma. Just nu så mår Karl hyfsat bra bara att han inte känner så många i denna nya stad förutom hans bror. Hans bakgrund är att hans föräldrar lämnade honom och tog hand om han broder Jon Jansson men Karl vet om att Jon Jansson är hans broder dom Träffas ibland och kör runt lite Gör olika saker bara hänger liksom. Karl har haft en rätt tufft uppväxt, Hans pappa drack rätt mycket och det har varit rätt så mycket våld i hans uppväxt. Karl växte upp i en rätt fattig familj i en skrotig lägenhet han gick på Granås skolan i grundskolan sen Torpa skolan, hoppade sedan av gymnasiet för han inte orkade med skolan. Karl blev mobbad nästan varje dag. Karl Jansson har inte varit medlem i någon annan stad men har varit i kronogården ett par gånger utan medborgarskap. Karl Gillar att köra bil, Drifta runt, jobba, träffa nya människor Och gillar att hänga med Jon Jansson.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra till bra RP och inte lalla runt samt så kommer inte förstöra RP för andra, jag kommer alltså inte bryta mot några regler. T. ex OOC RDM VDM COPBAIT POWERGAMING COMBATLOG osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för ett bra scenario och inte spela för att själv vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. RDM Random death match är att man inte ska döda någon utan anledning. OOC Att om du inte vet hur man till exempel öppnar en dörr så ska man inte fråga vilket knapp du ska trycka utan fråga antingen vilken muskel ska jag dra i för att få upp denna dörren eller fråga i chatten som finns.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har Lite egen erfarenhet, jag har kollat på väldigt många streams inom RP.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer vara inne nästan varje dag om inte varje dag.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka