Nekad Kaptaiinslow | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kaptaiinslow

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? berra69420 och samma på steam

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hamze Onana och är 24 år gammal. Hamze är den äldsta av hans 2 bröder. Hamze va en väldigt stökig pojke som ung och hamna i väldigt mycket trubbel. I högstadiet, Han bråkade väldigt mycket, Gick aldrig på lektionerna och hade vänenr som han råna, slog, hota och härjade med. När han va runt 16 hamna han i ett ungdomsanstalt på grund av olaga hot och knivshot.

Hamze är en väldigt aggresiv och farlig person. Han är en som agerar först, tänker sen. Men djupt innuti är han en skön person runt sina familj och vänner. Hamze bryr sig också väldigt mycket om sina två bröder som han skulle skydda till döden. Hamzes intresse är Fordon och vapen, Men också kriminella aktiviteter.

Hamze flyttade sedan till Unive för att starta ett nytt liv efter Anstaltstiden, Då träffa han massa folk som hjälpte honom med att kunna hitta kontakter för att kunna sälja varor och till o med anlita sig till ett gäng, Då han vill tjäna massvis med pengar. Hans intresse för fordon kan göra att han börjar jobba på mekonomen innan han börjar med allt kriminellt för att bygga upp sin ekonomi.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till extremt bra och rolig rp på alla sätt jag kan, Kommer kunna utveckla mig i min roll som kriminell och satsa på att kunna bli en staff i framtiden och föreslå ideer till er och kunna rapportera folk som inte kan betee sig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att ha roligt och inte att man ska vinna varenda scenario, och att man inte ska spela för att kunna ha bättre grejer än andra och spela för att ha kul!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna, Som t.ex Fear rp är att man ska vänja och vara rädd för sitt liv, Så om någon riktar en pistol ska man tänka att sitt liv prioriteras först. Sen har vi Fail Rp, som är att man Rp helt fel eller tillomed lallar och inte ens försöker rpa. Rdm är en annan som betyder "random death match" och betyder att man dödar folk för ingen anledningen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört på unive tidigare och på några andra också

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag nog vill köpa krim i framtiden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka