Accepterad KaoticaX | Whitelist ansökning (Eprox)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KaoticaX

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: KaoticaX

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/rafling1/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Patrik..aka.. OliverR

Vad är ditt discord namn? KaoticaX

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 1974

Berätta om din karaktär. Är en mångsysslare i mina bästa år, som tyvärr blivit tvungen att gå under jorden pga byråkrati och missförstånd,samt att jag ses som obekväm då jag krigar för rättvisa , är emot korruption ,falskhet + ofta hamnar i konflikt med människor som inte vågar tänka själv.Styrda av åsiktskorridoren blir de som styrs tillslut en pöbel som inte kan hanteras på annat sätt än med olagliga medel.
Vill känna mig fri,kunna göra saker som inte anses korrekta i rockstars värld ..Inte bli orättvist behandlad ,bortkörd,utslängd pga felaktiga fakta eller falska rykten.

Har ett genuint intresse för vapen,snabba fordon,att tjäna pengar [ MASSOR ] i nåt imperium jag byggt upp på egen hand,eller med trogna lojala partners.
Ser möjligheterna att kunna utleva mina intressen samt uppfylla mina drömmars mål i den där mytomspunna Multistaden som man hört så mycket om..

Varför ska just du bli whitelistad? VIll bli whitelisted så att jag kan hitta tillbaks till det som gjorde gtaV till det ultimata ,men som inte kan upplevas pga konstiga restriktioner och konstiga beslut.
Känns som det finns en möjlighet att hitta det i.o.m fiveM och multistaden ..yeeeyyy

Vad jag kan tänkas bidra med här kan jag skriva om vid ett senare tillfälle..
Har varit ivrig att komma igång då jag hört så mycket bra om multipvp ,så jag...ehhh.. har faktiskt inte tagit mig tid att läsa om det ännu och är hyfsat nollad i sammanhanget..
men jag är en jävla bra partner att ha vid sin sida om när det gäller att hantera konflikter och att tjäna pengar.
Är en mästare på att sikta,skjuta snabbt,se lösningar i kniviga situationer..
Sviker aldrig de som är vid min sida.(oödmjukt kanske,meeen va fan ) ;-)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Därför att jag vill testa möjligheter i en fri "värld" utan att förkastas ..Kunna njuta av allehanda bra moddar och spela spelet som det skall spelas,utan att vara nojjig över att bli bannad för något banalt.

Hur många timmar har du på FiveM? 0

Hur hittade du Multistaden? Genom hörsägen..

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har blivit bannad i gtaV vid ett tillfälle pga en gnutta naivt tänk,litat på fel folk samt blivit offer för rockstars lite konstiga tolkningar och regler i vissa fall..
Tappade flera års hårt jobb pga av detta,trots att jag inte gjort något jag anser vara fel .

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?

Senast ändrad:
Kan inte hitta ditt discord namn, är du med i servern? dc.multistaden.se

Tillbaka