Nekad KallemedBallen | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KallemedBallen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: KallemedBallen

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ProfileOfFlawLess/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ivan

Vad är ditt discord namn? Moe Hamed#5352

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2000

Berätta om din karaktär. Moe Hamed. Son till Khadife och Ahmed Hamed. Uppväxt som förortsbarn i slummen. Fick bevittna våld i hemmet då hans pappa slog hans mamma dagligen och moe också, han kände hat och hopplöshet emot allt redan som liten. Hans mamma o pappa slet på jobbet för att försörja sin familj med minimum wage lön. Då Moes familj inte hade alls mycket pengar valde han att ta den kriminella vägen, det var påfrestande att se knarkkungarna i hans kvarter köra med fina bilar när hans pappa själv skjuttsa han på sin cykel till förskolan som liten. Han involverade sig med kvarterets stora grabbar som 12åring, men blev utnyttjad av många då hans goda hjärta lät sig luras gång på gång. Detta ledde till att moe idag inte litar på så många. Han gör sin egna grej för de mesta och har alltid ögona i nacken. Han gör allt för att fixa pengar på alla håll o vis då hans pappa gick bort och hans mamma är sjuk i cancer. Någon måste betala för hans mammas kymoterapi då resten av familjen är kvar i hemlandet Irak. Moe Känner ilska för systemet då dom nekades bidrag till terapin. Han lever on the edge men alltid på sina fötter och i balans. han har exakt allt att förlora om han åker fast. Försiktig är han alltid pågrund av detta. Moe klättrar genom brottskarriären för att kunna ge sin sjuka mamma allt hon behöver, och sig själv allt han aldrig hade.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tänker att jag vill forstätta spela på den här server. Jag gillar roleplay och tycker om ert community. spelarna är också sköna, seriösa rollspelare för det mesta det är inte mycket trams. jag hade bidragit till er roleplay atmosfär men min egna karaktär.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att det är en bra server. jag tycker om att spela på den faktiskt. Det är skönt folk, skön stämning för det mesta.

Hur många timmar har du på FiveM? runt 100t mer eller mindre.

Hur hittade du Multistaden? Jag testade mig på roleplayservrarna på five M med taggen SWE. fastnade något extra för Multistaden dock.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? En gång blev jag bannad i en konflikt med en admin. Jag blev anklagad för något jag inte hade gjort och uttryckte mig lite otrevligt mot admin.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej faktiskt inte.

Jättebra ansökan MEN du måste utveckla på varförfrågorna!
Nekad
Låser och arkiverar

Du kan få kopiera på frågan Berätta om din karaktär i den nya ansökan men skriva mer på frågorna Varför ska just du bli whitelistad? och på frågan Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka