Nekad KalleBale | Whitelist ansökning [Pyjamasen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9westman

Icke Medlem
Meddelanden
512
Reaction score
354
Användarnamn: KalleBale

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198983530882/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? chawe#6186

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Han är en kille som heter Erik Gustavsson. Han är 19 år gammal och fyller 20 den 5 januari. han är en rolig karaktär att vara nära. och han har en bästa kompis som heter Frank Johanson

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill jätte gärna bli WL! och hoppas att jag kan bli det!.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det skulle vara kul att vara det. och man skulle ha tillgång till mer saker!

Hur många timmar har du på FiveM? 300 timmar sammanlagt. jag har ett nytt konto men när jag sluta med de så hade jag typ 233 timmar

Hur hittade du Multistaden? jag leta efter en server som va bra och roliga att köra och då hitta jag multistadenRP

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? joo jaga blev bannad första gången jag va inne. jag snodde en bil och fick snuten på mig och när jag blev tagen så lämna jag. Men jag har lärt mig väldigt mycket sen dess. så inget sånt kommer hända igen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inget utom denna gryma server!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka