Nekad KalleBale | Whitelist ansökning [niklasson_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9westman

Icke Medlem
Meddelanden
512
Reaction score
354
Användarnamn: KalleBale

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198867709602

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? chawe#6186

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2006

Berätta om din karaktär. an är en kille som heter Erik Gustavsson. Han är 19 år gammal och fyller 20 den 5 januari. han är en rolig karaktär att vara nära. och han har en bästa kompis som heter Frank Johanson. han är en glad karaktär han kan bli ganska arg om folk jidrar med han eller hans polare. han är ganska fatog just nu men behöver WL för att skaffa jobb och samla para till bugati eller något haha:

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill jätte gärna det och jag har bra RP. och hjälper folk med rp så servern kan utvecklas. och det skulle vara kul att ha WL på denna server för enligt mig e detta bästa servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill jätte gärna det och jag har bra RP. och hjälper folk med rp så servern kan utvecklas. och det skulle vara kul att ha WL på denna server för enligt mig e detta bästa servern.

Hur många timmar har du på FiveM? 300 timmar sammanlagt. jag har ett nytt konto men när jag sluta med de så hade jag typ 233 timmar

Hur hittade du Multistaden? jo för en dag satt jag och kolla på tim/cyrus.. har kollat på han kanska länge och han prukar köra RP och tänkte att man kunde testa. jag satt och leta efter en server i typ 2 timmar och sen hittade jag multistaden det är den bästa servern i sverige enligt mig.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? joo jaga blev bannad första gången jag va inne. jag snodde en bil och fick snuten på mig och när dom tog mig så fick jag panik och inte visste vad jag skulle göra så jag lämna och gick in. men dom kom på mig och då blev jag bannad i 30 daga. Jag lärde mig så mycket sen det hände och kommer aldrig göra något sånt igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inget utom denna gryma server!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka