Inaktuell KalleBale | Whitelist ansökning (Alex - Goggle/Minierkan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

9westman

Icke Medlem
Meddelanden
512
Reaction score
354
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198983530882/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? chawe#6186

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2006

Berätta om din karaktär. han är en kille som heter Erik Gustavsson. Han är 19 år gammal och fyller 20 den 5 januari. han är en rolig karaktär att vara nära. och han har en bästa kompis som heter Frank Johanson. han är en glad karaktär han kan bli ganska arg om folk jidrar med han eller hans polare. han är ganska fatig just nu men behöver WL för att skaffa jobb och samla para till bugatti eller något haha./ jag har också en lite unge som heter Erik Gusavsson som är 9 år gammal. han är en rolig snäll och en glad unge som har många kompisar och en stor och konstig släkt. när erik blir arg så borde man gå därifrån han börjar svära och bli kaxig så va inte dum mot han.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill jätte gärna det och jag har bra RP. och hjälper folk med rp så servern kan utvecklas. och det skulle vara kul att ha WL på denna server för att man vill ha tillgång till chat kanalerna. har RPat kanska sen sommarlovet och har lärt mig så mycke och kan många regler. och jag skriver i help eller report om folk gör fel så det blir färre folk som förstör och då blir det inte så jobbigt när folk t.ex kommer och slår ner nån på gz eller vdmar och såna saker

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jo för att det är den ända severn jag kör. man får så många vänner har till och med fått en vän som jag spelar och pratar med. när vi inte kör rp. Jag har bra RP sen sommarlovet så man har lärt sig mycket. kan hjälpa folk som pratar ooc ingame, folk som inte vet vart man byter kläder och så vidare

Hur många timmar har du på FiveM? 460 timmar sammanlagt. jag hade ett konto som jag bara körde RP på och cs men det blev hackat så jag fick göra ett nytt konto när jag blev hackad så hade jag 233 timmar typ. men nu har jag ett nytt konto där jag har 106 timmar. sammanlagt blir det typ 406 timmar. så jag har 406 timmar

Hur hittade du Multistaden? jo för en dag satt jag och kolla på tim/cyrus.. har kollat på han kanska länge och han prukar köra RP och tänkte att man kunde testa. jag satt och leta efter en server i typ 2 timmar och sen hittade jag multistaden det är den bästa servern i sverige enligt mig.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? oo jaga blev bannad första gången jag va inne. jag snodde en bil och fick snuten på mig och när dom tog mig så fick jag panik och inte visste vad jag skulle göra så jag lämna och gick in. men dom kom på mig och då blev jag bannad i 30 daga. Jag lärde mig så mycket sen det hände och kommer aldrig göra något sånt igen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inget utom denna gryma server!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka