Inaktuell KalleAnka031 | Ban Överklagan [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KalleAnka031

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199580084319/

Ditt Hex-ID: 1100001608C785F

Vad är din discord tagg? kalleanka031

Vem var det som bannade dig? Sqizzy tror jag han hette han hadde ett lejon på sin profilbild.

Bild på banmeddelande: WhatsApp Image 2026-01-07 at 23.09.34.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag spelade på en annan server. jag har bar a fått upp ett meddelande i fivem om anticheat så det står inte att jag har blivit bannad perma av anldeningen att jag spela på en annan server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade på en annan server och gick in i support för jag hitta inte till min ban överklagan pågrund av att jag är anticheat bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite både och eftersom jag var test-medlem och kunde inte spela på servern och då gick jag in på en annan server och när jag skulle få bort den felaktyiga anticheat så skulle jag aldrig mer spelat på den andra servern och bara fokuserat på ujnive rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte spelat på en annan server men jag tänkte inte att det gildes när jag var bannad för att jag älskar five m och o m jag ionte har någon server att spela på så är det ju inte kul

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska spela på en annan server men jag v et inte om det är fel dety jag gjorde eftersom jag ghade en anticheeat ban och jag kunde inte spela unive rp alls ocvh jag ville spela lite five m och då gick jag till en annan server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka