Nekad Kalle Ohlsson | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle Ohlsson

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo nordin

Vad är ditt discord namn? McJiggerNugget

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2009

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Kalle Ohlsson, Mina föräldrar arbetade hårt för att försörja familjen, och trots ekonomiska utmaningar lyckades de skapa en trygg och kärleksfull miljö. Skolan var en plats där jag trivdes och utvecklades. Inte bara för de lätta uppgifterna i skolan, utan också för de vänskaper jag knöt och de lärdomar jag tog med mig hemifrån. Min familj lärde mig vikten av ärlighet, respekt och att alltid sträva efter att göra det rätta. Under tonåren väcktes mitt intresse för bilar och mekanik. Jag tillbringade otaliga timmar i garage, snurrande skiftnycklar och försökte förstå varje komponent i en motor. Den kärleken till fordon och teknik ledde mig till att utforska olika sidor på nätet som höll på med bilar. Livet har dock sina utmaningar. Jag har bevittnat svårigheter och orättvisor runt omkring mig, vilket har format min syn på rättvisa och moral. Det är därför jag har bestämt mig för att ta lagen i egna händer och använda mina färdigheter för att skydda och tjäna min gemenskap. Nu, på Unive Roleplay, står jag redo att möta de utmaningar och äventyr som staden har att erbjuda. Mitt mål är att skapa en plats där rättvisa och samarbete blomstrar, och där jag kan använda min passion för bilar och teknik för att göra en verklig skillnad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att kunna bidra med en högkvalitativ och stabil nivå av rollspel där det blir en njutbar upplevelse för båda parter. Min förmåga att skapa en engagerande och social rollspelsmiljö kommer till uttryck genom att jag gärna assisterar andra när de ställer frågor om platser eller situationer, och jag är beredd att guida dem genom en interaktiv och social rollspelsupplevelse. Dessutom kommer jag att vara till hjälp för de som är nya inom rollspelsgemenskapen genom att dela med mig av regler och ge råd om hur man kan förbättra och fördjupa sitt rollspel på ett realistiskt sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om det är ett bankrån, då ska det vara roligt för båda parterna (polis och kriminell) man ska inte sattsa att vinna pengar, man ska göra så det blir roligt för både parter det betyder att man ska spela i motpartens vinst i scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått reglerna och jag tycker det här är den viktigaste regeln, Jag tycker att Suntförnuft är den viktigaste regeln och utgångs, punkt för all rp. Det betyder att man alltid ska rpa som att det skulle vara IRL.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej det har jag inte men har lärt mig inom den tid jag har spenderat på unive, och tittat på twitch och lärt mig via det.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget jag kan tänka på just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka