Nekad Kalle Ilic | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle Ilic

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ahmed

Vad är ditt discord namn? Supermonke12

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kalle ilic 2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag är trevlig, har humor, kan ta emot skämta

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kalle Ilic, min karaktär kommer ifrån Serbien och har varit yrkeskriminell där väldigt länge. Nu har han anlänt till Unive och är redo på att ta sig ann livets utmaningar i staden. Han vill lägga den kriminella karriären bakom sig och satsa på att bygga familj och ett socialt liv i Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en balanserad rp där jag alltså inte kommer vara ute efter att hela tiden vinna alla scenarion utan även kunna förlora ibland och se till så att alla parter som är inblandade upplever en rolig och skön rp upplevelse. Kommer även höja den sociala stämningen i staden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska låta pesonerna som man "spelar mot" i scenariot vinner själva scenariot. T.ex. om jag blir stannad av polisen och har vapen och narkotika på mig då ska jag inte försöka köra därifrån bara för att vinna själva scenariot. Istället ska jag låta polisen göra sitt jobb och rpa på ett realistiskt sätt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? aaa jag har när jag började spela five m så gjorde jag en vdm och jag fick en varning och dom förklarade att man inte får göra det för att det är emot reglerna och sen dess har jag slutat göra det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM - att man dödar eller bara kör på ngn med sin bil alltså man använder sin bil som ett vapen, metagaming - att man använder information utifrån spelet som t.ex från discord för att kunna veta vad som händer

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? heter G1ocatore på steam

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
så jag har gjort de

Vidare till muntlig intervju, Du har 48 timmar på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas

Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka