Accepterad kalken | Ban överklagan [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalken

Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094183824/

Ditt Hex-ID: 110000143963790 (Hex)

Vad är din discord tagg? Bröwine#7887

Vem var det som bannade dig? Adde

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fearrp och undviker support ärende

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var med i ett sinario som securitas då en person hotade mig med kniv och då så skulle jag kallat polis och gömt mig men istället sköt jag han med tazer och glömde bort att köra fearrp och då så varnade support mig i chatten men såg inte det lovar kommer aldrig göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var två personer som hade krockat och dom var mitt på gatan och då så kom jag och klev ut min bil och sa till dom att dom skulle akta och då så pratade jag med dom och då sa dom inte samma historia och senare så den ena av dom hotade mig med kniv och då sköt jag han med tazer men istället skulle jag gömt mig och kallat på polis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mitt fel jag glömde köra fearrp men ska sköta mig i fortsättningen och köra så bra rp jag kan och kommer tänka på att köra fearrp.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja och min kompis råkade krocka och exakt då kom en grabb på en motorcykel och frågade hur läget var och då så rpa inte vi skadad och nu har jag lärt mig att alltid rpa skadad och alltid följa regler.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänka lite längre komma ihåg att köra fearrp och gömma mig istället för att skjuta han med tazer och kallat på polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid tänka på reglerna köra fearrp och inte andvända tazer utan kallat polis och väntat på att dom skulle komma.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka