Nekad kakan8845 | Chef-jobb ansökan (Meko) [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakan8845

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? karl

Vad heter du på discord? kakan6552

Hur gammal är du? jag är 20

Hur länge har du spelat på Unive? jag har kört typ 2år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer börja med att samla alla anställda och köra ett möte om hur dom tycker att det har gått för Mekonomen och vad som har varigt bra och dåligt. Fortsätta med dom bra sakerna och försöka fixa till dom dåliga sakerna. jag kommer att hålla mycket koll på dom anställa för att se vilka som är aktiva och vilka som sköter sitt jobb. det viktigaste är att man får till en skön, bra och aktiv verksamhet. kommer titta över och se vad för extra saker vi har som utkörning och bärgning och stänga dom avdelningarna tills att butiken har en bra rullians.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varigt erfaren på mekonomen vid tidigare tillfälle och nu är jag personal ansvarig på autoexperten, jag har varigt biträdande chef på auto så jag har koll på chef rollern och så. tror att man behöver 1-2 dagar utav att vänja sig sen kommer det rulla på.

Hur ofta kommer du vara inne? jag är inne alt mellan 17 och 22 på vardagar sedan mestadels på helger om man inte är med polarna

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? yes sir/mam

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig att ta in intervju lycka till!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka