Vidare till intervju kakan8845 | Chef-jobb ansökan Marja-lisas [hyz0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kakan8845

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisas

Vad heter du IRL? karl

Vad heter du på discord? kakan6552

Hur gammal är du? 20år

Hur länge har du spelat på Unive? Runda slänga 2 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer börja med att samla alla anställda och köra ett möte om hur dom tycker att det har gått för Marja och vad som har varigt bra och dåligt. Fortsätta med dom bra sakerna och försöka fixa till dom dåliga sakerna. jag kommer att hålla kol på bilar som säljs mycket och bilar inte ingen köper och se om det går att byta ut några så att det kanske blir lite rullians i katalogen och på stadens gator.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varigt personal ansvarig inom yrket förr så har ganska bra koll på grejorna. I dagsläget så är jag erfaren/PA på autoexperten men har varigt biträdande chef så jag har kol på chef rollen och så har jag ju jobbat hyfsat högt upp på just Marja-Lisas

Hur ofta kommer du vara inne? jag är inne och RPar mellan 17-22 vå vardagar och helger kan vara hela dagar eller lite stund vis om man inte är ute med polarna. Jag kommer att ha den aktiviteten som krävs för att det skal gå bra för firman samt kunna vara till hjälp för personal samt kunder

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag. jag letar efter en chef roll för att kunna utveckla mitt RPande

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nix pix

Har du läst våra Regler? yes sir/mam

Nekad, Anledning Chef Redan Vald, Lycka till på nästa ansökan!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka