Accepterad Kakan | Whitelist ansökning [Tha Gaymers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kakan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Kakan

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198351249138/

Vad är ditt namn i verkligheten? Matilda

Vad är ditt discord namn? Kakan#5428

Vad är ditt födelsedatum? 27 December 2001

Berätta om din karaktär. Ronja Sanchez 28år född 27 december 1991 är en väldigt bestämd och beskyddande person, Ronja är en stabil person i psyket men kan ändå framstå som ganska känslokall ibland på grund av hennes beslut, dessa beslut gjorde henne till en bra polis. Hon tag aldrig partier och såg allt som svart och vitt. Ronja har jobbat som polis då hennes föräldrar blev mördade i hennes unga år, mördarna hittades aldrig så Ronja är bestämd för att göra världen en bättre plats. Ronja arbetade sig upp till kommissarie inom poliskåren men sa upp sig efter att hon fick missfall. Efter att ha vilat mycket efter missfallet började Ronja jobba som taxiförare för en mjukstart i arbetslivet igen. Hennes man jobbar då som sjukvårdare och är högt uppsatt i yrket, Ronja börjar då läsa till sjukvårdare för att prova på det yrket då hon fortfarande ville jobba som blåljuspersonal. Hon fick jobbet som sjukvårdare och jobbade sig upp till läkare. Nu har hon flyttat hit och har tankarna om att söka jobb på poliskåren då hon saknar yrket.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror jag kan erbjuda roliga scenarion och erbjuda positiv energi. Jag strävar efter seriöst RP från mig och andra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Servern verkar kunna ha mycket att bjuda på. Verkar dock som att servern behöver lite finslipning bland män/pojkar. Jag vill visa att kvinnor är välkomna även fast män framförallt små pojkar inte vill accepterar det och behandlar kvinnor som sällsynta djur när de ser dom.

Hur många timmar har du på FiveM? 1781 timmar

Hur hittade du Multistaden? Snabbsök efter svenska fivem roleplay serverar

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar på strandsatt (servern är för tillfället nere för dom bygger om det) även Valentino Roleplay.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka