Nekad Kakan.71 | Beslut Överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pancakeman69

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
4
Ditt discord namn: pancakeman69

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214111072/

Vad för typ av beslut gäller det? indragna roller och 14 dagars ban

Vem/vilka tog beslutet? emnez vet inte om någon mer var med i besluten.

Varför tror du själv att beslutet togs? eftersom att jag hoppade ut och sköt en kille som dom hade fått in ett klipp på. Då så hade ju då den personen som gjorde anmälan stängt av ljudet på clipet så man hör bara mig prata och inte vad han säger men om man då har ljud på clipet vilket jag har så hör man att han säger ska ja döda dig eller din imigranta snorvalp och det var då jag valde att agera genom att hoppa ut och skjuta vilket jag inte såg något fel med eftersom att han verkar vela få fram något när han hetsar bara för att jag frågade i början om det var triad så börjar han hetsa och grejer. Jag dödar då honom när jag hoppar ut och då antar jag att han gjorde en spelar anmälan på mig för att jag såg då att jag hade fått ett pm av emnez vid 15.30 ungefär då hade jag precis slutat skolan så skrev han att jag skulle komma support men det kunde jag då inte göra eftersom jag inte var hemma och skulle fira valborg. så då fick jag 14 dagars ban med indragna allt för brist på social rp. Vilket jag inte ser att det var eftersom att han hetsar en del och säger att han ska döda mig.

Hur är beslutet felaktigt? Ja tycker då det är felaktigt eftersom att han hetsar och säger att han ska döda mig då om det skulle vart irl och någon gängkriminell sa till en annan kriminell att dom är snorvalpar och att dom ska döda dom så hade ju dom dödat honom eller kridnappad honom och suntföruft är ju en regler som finns och innebär att du ska rpa som det vorre irl eller realistiskt och då så gjorde jag som en kriminell skulle gjort irl.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/kclzox9JwFBLnla6B?invite=cr-MSxjTWEsMTk2Mjg5NTM1 där hör ni att han säger att han ska döda mig och kallar mig snorvalp och hetsar

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Nekad, du skjuter mot gäng som solokrim åker med gäng. Du visar ingen hänsyn till regler och säger att du "inte är sån" som följer regler, du hade fått indraget oavsett pga din testmedlem. Du vet vad som gäller, beslut kvarstår. Du får göra en banöverklaganSkärmbild 2025-05-01 145901.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka